miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 44

-De ce Alex?de ce?ce ti-am facut eu?
-Totul,incepand cu panarama aia de Paul pana cand te-ai despartit de mine.
-Alex,fiecare merge pe drumu lui,ce vrei sa-mi faci?
-Tie,nimic..
-Adica?de ce m-ai rapit?
-Pai,sa-ti dau un bonus,vreau sa-l aduc aici pe Paul.
-De ce?ce vei face dupaia?
-Eh,toate la timpu lor,iubirica.
-"Iubirica" Alex,te auzi?Ce-i cu tine?esti schimbat.
-Stiu,tu mai schimbat in rau,si gata cu discutiile.
Imi era atat de frica,nu pentru mine,daca ii face ceva lu Paul?nu pot sa nu ma gandesc la asta,daca nu-l am pe el,numai am pe nimeni,nu vreau sa moara,sau sa pateasca ceva din cauza mea.
Dupa 30 de minute Alex suna pe cineva de fata cu mine.
Acel cineva nu avea cine sa fie decat Paul.
-Paul?
-Da,cine esti?
-Ai vazut ca lipseste scumpa ta iubitica Jess,nu?
-Ce i-ai facut?unde eee?
-Ee,iti zic,dar trebuie sa fii cuminte,sa nu anunti politia altfel iubitica ta o sa fie .. MOARTA.
Am inceput sa plang,de ce?intotdeauna eu trebuie sa sufar,vreau sa fiu langa Paul,nu vreau sa fiu aici,e pustiu,si atat de intunecat,atatea fete rele care ma urmaresc la orice zgomot scos.
Nu stiu ce i-a spus Paul,dar ma temeam,comportamentul lui Alex,era total schimbat,putea oricand sa-i faca ceva lu Paul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu