miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 71

-Jess,de ce ma intrebi ?
-Numai conteaza,te rog ceva?
-Da zii.
-Du-te acasa,nu vreau sa mai vad pe nimeni.
-O doamne' Jess,nu ti-am spus ca sa te superi.
-Nu,nu m-am suparat,am realizat ceva.
-Ce ?
-Ca Paul nu ma iubeste atat de mult,o iubire care a tinut 2 ani jumate nu se uita asa usor,asa ca vreau sa-l las in pace,am vazut cum Amalia il privea,il vroia inapoi.
-Jess,nu fa o prostie,te iubeste.
-Vlad? n-ai plecat?
-Bine,plec.
-Multumesc.
Dupa 20 de minute apare mama de la munca si vine la mine ma vede plangand si ma intreaba.
-Iar te-ai certat cu Paul ?
-Nu mami,numai vreau sa-l opresc sa fie cu cine vrea.
-Adica?
I-am explicat totul plangand,poate va fii mai bine daca ma descarc chiar daca simt ca mor,nu vreau sa-l pierd,il iubesc mult.
-Ale,fa ce-ti spune inima,nu renunta la el daca il iubesti,poate si el te iubeste,nu poti sa stii.
-Mami,unchiul Sorin mai e in Spania?
-Da mai e.
-Vreau sa ma duc la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu