miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 87

A doua zii m-am trezit pe la 12:00 si observ ca nu eram pe fotoliu eram in pat.
-Ángel tu mai pus in pat ?
-Da,de ce ? am facut ceva gresit ?
-A nu,nu ma intelege gresit.
-Bine.
-Ángel...
-Da ?
-Vreau afara.
-Pai ? du-te.
-Nu stiu,mergi cu mine ?
L-a bufnit rasu si imi zice.
-Asta asteptam eu,haide ..
-Multumesc.
Ma ia in brate si ma pupa pe frunte,ma simteam bine langa el si chiar am reusit sa uit cateva ore de Paul.
-Ángel,tu ai prietena ?
-Adica ? iubita ?
-Da ..
-Nu,nu am .. inca nu s-a gasit persoana care sa ma cucereasca.
-Aha ...
-Sau poate s-a gasit.
-Ce vrei sa spui ?
-Nimic,las-o balta ..
-Mda,nesuferitule.
-Mergem acasa ?
-Cum vrei,mi s-a facut cam frig.
-Te superii daca te tin in brate ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu