miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 19

-Aha,ciudat nu mi-a povestit niciodata despre o prietena.
Era ciudat,eram prieteni buni da niciodata nu mi-a povestit despre viata lui personala,sau despre problemele lui.
As vrea sa stiu ce.i in mintea lui in momentu asta,as vrea sa.l ajut cumva,da nu.l inteleg deloc,de ce se poarta asa ? si de ce acum?
Dupa 2 ore ies de la scoala,si.l astept pe un baiat Adi sa mergem spre casa,pe drum ma intalnesc cu Alex,ma duc spre el.
-Ce faci?
-Buna,nimic..ma duc pana'aici,vii cu mine?
-Nu pot,trebuie sa ajung acasa.
-Hai te rog frumos,vin.o cu mine.
Ma duc cu el,nu puteam sa.l refuz chiar daca m.am rugat 10 minute de Adi sa vina cu mine,tot eu l.am lasat balta,oricum ce conteaza,trebuia sa ma duc cu el altfel se supara pe mine.
-Unde mergem Alex?
-Pana aici,stai linistita,nu te mananc.
-Nu.i vorba de asta,dar nu pot sta mult.
-Bine,bine . am inteles. asteapta-ma putin aici ,bine?
-Bine,da vin.o repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu