miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 47

Nu-mi venea sa cred,Alex cu un pistol?nu,nu asta,cata gelozie?si pentru ce?daca am fost doar un obiect?o doamne,oare cat trebuie sa mai traiesc asa.
Dupa 2 minute.
-Jess.
-Da Paul?
-Cand iti zic "pleaca" fugi cat poti tu de tare. bine?
-Nu,nu plec de aici fara tine.
-Jess,asculta-ma,vin si eu dupa tine imediat,bine?
-Nu Paul,nu plec.
-Doamne,incapatanata mica.
-Nu vei patii nimic,bine?
-Nu Jess,iti promit.
Nu  puteam sa-l cred,ce putea sa faca el?sigur,vroia sa ma scape pe mine,nu,nu vreau asta,nu vreau sa pateasca nimic,daca el pateste ceva,eu nu mi-o pot ierta.
Cu lacrimii in ochii astept sa-mi zica,dar nu vroiam sa plec,nu vroiam sa-l las in urma.
-Jess,esti pregatita?
Dintr-o data aud o impuscatura,am sarit in sus si am inceput sa plang,ce s-a intamplat.Paul?
-Paul esti bine?
-Da,sunt bine.
Dupa 2 secunde Alex imi zice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu