miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 4

-Buna scump-o,cine te-a facut sa plangi in halul asta?
-Un prost,dar ce conteaza?
-Nu mai plange draguta,daca te-a facut sa plangi inseamna ca nu te merita.
-Mda.
-Hai gata,vrei sa-mi povestesti?sau te superi?
Vroiam sa ma descarc cuiva,sa nu mai plang sa uit de el macar pentru un moment dar nu, am inceput mai rau sa plang,dupa 2 minute baiatul se apropie de mine si ma ia in brate.
-Nu plange,asculta-ma,daca te-a parasit inseamna ca-i un mare prost,esti o bomboana de fata,nu o sa mai gaseasca alta fata ca tine.
-Multumesc.
Ma simteam atat de bine la el in brate,era cald...parca in sfarsit gasisem un loc din care nu vroiam sa mai plec niciodata.
Dupa 5 minute imi suna telefonul,nu vroiam sa raspund dar a trebuit, era mama.
-Jess,unde esti?
-Afara mama.
-De ce?n-ai fost la scoala?
-Ba da,dar am plecat de la ultima ora ca imi era putin rau.
-Aa,vin-o acasa.
-Mai stau 5 minute.
-Nu,vii acum.
-Bine.
II inchid direct fara sa mai ascult,nu vroiam sa plec dar trebuia altfel tipa intruna mama la mine.
Baiatul a vazut ca m-am ridicat de pe banca si s-a ridicat si el repede si m-a intrebat.

Un comentariu: