miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 52

Dupa 10 minute Paul o suna pe mama.


-Alo?cine e?
-Sunt Paul,prietenul lui Jessica.
-De ce m-ai sunat?a patit ceva?unde e?
-Imi cer mii de scuze,este la spital va rog frumos sa veniti.
Plin de lacrimii nu s-a miscat deloc de pe scaun.


Dupa 20 de minute apare acelasi doctor.


-Auziti?cum este starea pacientei?
-Imi cer scuze sa va spun asta dar,a intrat in coma.
-Nu,nu,orice dar nu asta.
-Sunt slabe sanse ca sa-si revina.
-Pot intra la ea?va rog.
-Da,pe aici.

Intra in camera se uita si incepe sa planga.
-Ai fost langa mine Jess,cum am putut lasa sa se intample asa ceva?cum?Daca tu mori,eu nu mai am pe nimeni,mi-am pierdut fratii,parintii,nu vreau sa te pierd si pe tine,te rog trezeste-te si hai sa fim ca inainte,te rog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu