miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 22

Ma rog,nu stiu ce sa fac,sa ma duc cu Adi la film sau sa ma duc sa-l caut pe Paul,vreau sa-l vad sa stiu ca-i bine inainte sa plece.
Dupa 5 minute imi suna telefonul era Adi.
-Auzi Jess,mai mergi la film?
-Pai,tu mergi?
-Da.
-Pai mergem da mai intai vreau sa mergem undeva,ca am putina treaba deci trebuie sa plecam de pe acum.
-Bine,te sun eu in 5 minute,ok?
-Bine Adi,te pup.
-Si eu.
Ma imbrac,ma aranjez si dau sa ies din bloc cand il vad pe Alex.
-Buna Jess,unde pleci asa aranjata?
-Ce?trebuie sa-ti dau explicatii la tot ce fac?
-Nu,dar macar puteai sa-mi raspunzi frumos.
-Aha,bine.
-Mai esti suparata?
-Nu.
-Atunci ce ai?
-Cate intrebarii mai puii?ca sa stiu cat mai stau aici.
Dupa 5 minute ma suna Adi,nu stiam ce sa fac,sa-i raspund sau sa-l las sa sune,dar nu puteam sa-l las sa astepte ca vroiam sa ma duc la Paul era deja 16:10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu