miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 73

Am inceput sa plang,vine mama in camera.
-Ale,s-a rezolvat maine la ora 15:00 pleci.
-Da ? ce bine,te iubesc mami.
-Nu mai plange.
Imi sterge lacrima si ma pupa pe frunte.
-Jess,cand faci exercitiile ? ca inca nu poti merge.
-Uite mami ca pot cat de cat.
Am inceput sa merg,nu mergeam foarte bine dar am incercat chiar daca durerea era insuportabila,am facut tot posibilu sa trec peste si sa infrunt orice problema oricat de mare era.
-Bine Ale,dar sa ai grija da ?
-Da mami,mai fac cateva exercitii,si apoi plec maine.
-Bine Ale.
-Vin-o cu mine.
-Nu pot Ale.
-De ce ?
-Stii foarte bine ca unchiul tau nu ma prea suporta.
-Si pe mine de ce?
-Pentru ca esti nepoata lui,si stiu foarte bine asta,cand erai mica si venea in Romania mereu iti aducea cadouri si statea mereu cu tine,te iubea foarte mult si te iubeste.
-Stiu,imi aduc aminte,mereu imi aducea masinute mama.
-Eh,asta e.. te incurca mereu,credea ca esti baiat.
-Ha,ha,ce glumeata esti mami.
-Stiu,hai fa-ti bagajele sa nu uiti maine.
-Bine mami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu