miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 46

Cu cat se aproprie asta mai tare cu atat ca gandesc mai bine , unde sa i-o trag ? In burta ? In gura? Intre picioare? Toate variantele! :D
De afara se aud sunete cat mai puternice si il aud pe Alex tipand dupa cele doua palugi . Eu incep sa scot tot felu de sunete .

-Mmm , haide musculosule mai aproape:> si mai aprooappee ca o sa iti placa!
-Esti sexy.

Sexy pe mata ba asta , lasa ca vezi tu la 1,2,3 si Buufff ! Dai Jess, una in gura una intre picioare una in burta , bravo fata:>

-Na idiotule , ai ramas ipotent pe viata !

Celelalt dormea nu aveam probleme cu el , la caderea acestui mamut nu stiu cum sa intampat dar a cazut pe biroul unde era asezat cutitul si la facut sa cada tot ce mai aveam
de facut era sa ma aproprii cat mai tare de cutit , usor , usor cu scaunul dupa mine , noroc ca era podeaua alunecoasa , il apuc usor fara sa ma ranesc si tai funiile.
Fug repede afara la cei doi , gasindu-i unu uitandu-se la altul si desigur amenintandu-l pe Paul.

-Heii ! Paul Te minte , e  un mincinos ! Nu am patit nimic !
-Ce? E imposibil ! Cum ai scapat?
-Pai sa ti-o spun asa Alex frumos si la obiect , Sunt mai desteapta ca tine fraiere !

-Dar Jess , pentru un momen am crezut ca tu..
-Nu conteaza ce ai crezut conteaza ca sunt aici acum pentru tine.
-Off , Jess cat am astepta sa aud asta .

-Hai gata cu dulcegariile !  Muriti amandoi si aia e !
-Fraiere , cum spuneam sunt mai desteapta ca tine si am chemat intariri !
-Panarama dracu !

Panarama pe mata , lasa ca vezi tu idiotule ,dupa toate acesea , Alex se uita la noi cu o privire cum ne tinem de mana si cata iubire este intre noi , ca de obicei fiind un gelos , ma uit usor la el cum isi strecoara mana in buzunar si de acolo iese cu un pistol ! Off doamne , Am dat de dracu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu