miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 30

-Da?
-Jess,ce faci,unde esti?
-Acasa.
-Aha,iesi afara?
-Nu,n-am chef.mai vorbim.
Si ii inchid telefonul,imi scot cartela si o bag in buzunar,nu aveam chef de el,mai ales daca afla unde sunt clar ne certam.
Dupa cateva minute Paul ma intreaba.
-De ce l-ai mintit?
-Pe Alex?ce conta daca ii spuneam adevarul?
-Nu stiu,voi stiti mai bine.
-Aha.
Eram asa suparata, nu stiu ce sa mai cred despre Paul,ce are,de ce e suparat pe mine,ce i-am facut,atatea intrebarii si sigur nu o sa-mi dea un raspuns.
Fara sa vreau m-a luat somnul,cand m-am trezit eram in pat si aveam si patura pe mine,ciudat eu eram pe fotoliu,cine m-a pus in pat?
M-am dus la Vlad.
-In sfarsit,te-ai trezit?
-Da. cine m-a pus in pat?
-Paul.
-Unde e?
-Afara.
-Ce?cu cine?
-Singur,a zis sa am grija de tine cat timp el e plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu