miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 80

La 14:25, ajung la aeroport, imi cumpar biletu, numai erau foarte multe asa ca primesc unu la geam,era cel mai prost loc pe care-l puteam prinde. Pe la 14:45, Anunta ca pasagerii catre Spania sunt rugati sa se urce in avion, ma grabesc sa urc, abia asteptam sa ma urc in el...m`am asezat pe locu` meu si la 15:00 avionu a decolat.
Imi pun castiile de la mp3 in urechii si ascult muzica,intre timp stewardesa vine si ma intreaba.
-Doriti ceva de baut ?
-Da,un suc daca se poate.
-Poftiti.
-Multumesc.
-Cu placere,calatorie placuta.
-Multumesc.
Beau ce beau din suc,si ma uit le geam,ma gandesc la toate clipele frumoase petrecute cu Paul,si ma intreb oare ce caut eu in avionu asta,dar nu pot da inapoi,nu mai am pentru cine,poate acolo imi voi putea traii viata.
Dupa 3 ore jumate de zbor, stewardesa ne anunta ca in 10 minute avionul va ateriza.
Eu m-am trezit speriata si nestiind ce se intampla,stewardesa a venit si mi-a spus.
-In 10 minute aterizam.
-A,va multumesc ca m-ati anuntat.
-Nu aveti pentru ce.
Dupa ce am aterizat ma uitam prin tot aeroportul dar nu-l vedeam pe unchimiu deloc.
M-am speriat pentru ca el era singura persoana pe care-o cunosteam din toata Spania.
Bine macar ca stiam limba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu