miercuri, 28 decembrie 2011

Iubirea unui copil ! 24

-Auzi Jess?
-Da Adi?
-Unde mergem?
-Nu conteaza atat de mult pentru tine,dar simt nevoia sa vorbesc cu un prieten apropiat si trebuie sa plece din tara azi.
-Aa,unde sta?
-Aproape.
Cand ajungem la blocu lui si urcam sus am batut la usa dar nimic, nu raspundea nimeni.
Il sun pe prietenu lui Vlad.
-Vlad ?
-Da cine esti?
-Sunt Jess,a plecat Paul?
-Da,a plecat.
-O doamne,cat de nasol.
-Vreau sa vorbesc ceva cu tine,fata-n fata.
-Nu pot acum,ma duc la film.
-Cand vii ma suni,ok?
-Bine.
Am plecat,si pe drum Adi ma intreaba.
-Auzi Jess,tii la baiatu ala?
-La Paul?e cel mai bun prieten al meu,si ma doare caci nu mi-a zis niciodata nimic despre problemele lui.
-Aha,bine.
-De ce intrebii?
-Curiozitatea.
Ce ciudat mai e si Adi,oricum ma doare sufletu ca a plecat Paul fara sa vina sa-mi zica si mie ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu